ناشر منبع

null طراحی محصولات فناورانه در حوزه رسانه برای تسهیل آگاهی کسب و کارها در یک شرکت دانش بنیان
10:04

طراحی محصولات فناورانه در حوزه رسانه برای تسهیل آگاهی کسب و کارها در یک شرکت دانش بنیان

یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی سه محصول فناورانه در حوزه رسانه برای تسهیل آگاهی افراد، روابط عمومی ‌سازمان‌ها و کسب و کارها شد.

به گزارش روابط عمومی ‌صندوق نوآوری و شکوفایی، حسام اصفهانی، مدیر محصول نیوزباکس از شرکت پویا رسانه در فصل سوم برنامه رادیویی «جوان‌آپ» رادیو جوان در مورد فعالیت این شرکت گفت: شرکت ما با برخورداری از سه محصول نیوزهاب، جار و نیوزباکس با هدف ارائه خدمات و محصولات نوآورانه برای تسهیل آگاهی افراد، روابط عمومی‌سازمان‌ها و کسب و کارها فعالیت می‌کند.
وی به محصول نیوزباکس این شرکت اشاره کرد و افزود: نیوزباکس به عنوان ابزار شنیدن شبکه‌های اجتماعی که برای همه کسب و کارها ضروری است، وظیفه جمع‌آوری گفت‌وگوهای راجع به برندهای کسب و کارها از بستر شبکه‌های اجتماعی را برعهده دارد چرا که این شبکه‌ها می‌تواند نوعا فرصت و تهدیدی برای کسب و کارها باشند.
مدیر محصول نیوزباکس مهمترین فعالیت این محصول را آگاهی شرکت‌ها از گفت و گوهایی که در مورد برندها در شبکه‌های اجتماعی می‌شود، اعلام کرد و گفت: دسته بندی اطلاعات و تصمیم‌گیری شرکت‌ها برای آینده کاری خود از دیگر فعالیت‌های نیوزباکس است.
اصفهانی با بیان اینکه اغلب واحدهای دیجیتال مارکتینگ، واحدهای روابط عمومی ‌و پشتیبانی مشتریان از نیوزباکس استفاده می‌کنند، اظهار کرد: ارتقای نیوزباکس جهت استفاده بهینه کاربران در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه نیوزباکس طی سه سال گذشته راه‌اندازی شده است، گفت: این محصول برای شرکت‌های بزرگ قابل استفاده است و شرکت‌های کوچکتر نیز می‌توانند در آینده از این محصول استفاده کنند.
مدیر محصول نیوزباکس در ادامه به محصول نیوزهاب شرکت پویا رسانه اشاره کرد و افزود: این محصول طی 12 سال گذشته با محوریت پایش و تحلیل منابع خبری آنلاین و آفلاین برای شرکت‌های بزرگ و سازمان‌ها طراحی شده است و مخاطبان این محصول سازمان‌های بزرگ هستند. 
اصفهانی همچنین سومین محصول شرکت پویارسانه را «جار» اعلام کرد و گفت: این محصول به عنوان کیوسک دیجیتال مطبوعات فعالیت می‌کند که همه مطبوعات اعم از روزنامه‌ها و مجلات به صورت آنلاین در جار به نمایش درمی‌آید. 
وی خاطرنشان کرد: استارت‌آپ‌ها و شرکت‌هایی که قصد ورود به کسب و کار را دارند، می‌توانند از محصولات ما استفاده کنند تا از طریق شبکه‌های اجتماعی از وضعیت بازار خود آگاهی لازم را داشته باشند.
گفتنی است برنامه «جوان‌آپ» کاری مشترک از صندوق نوآوری و شکوفایی و رادیو جوان است که طی روزهای شنبه تا چهارشنبه با هدف بررسی ایده‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها روی آنتن می‌رود.

ارسال ایمیل