ناشر منبع

null کدام استارت‌آپ‌ها در رویداد «پیوند» در حوزه نوشت‌افزار حضور داشتند؟
13:59

کدام استارت‌آپ‌ها در رویداد «پیوند» در حوزه نوشت‌افزار حضور داشتند؟

رویداد «پیوند» با هدف بهم‌رسانی شتاب‌دهنده‌ها و هسته‌های فناور با حضور هفت استارت‌آپ در حوزه نوشت‌افزار برگزار شد که طی آن این استارت‌آپ‌‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به شتاب‌دهنده‌های حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

خانه فرهنگ ادواردو آنیلی 
به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، استارت‌آپ « خانه فرهنگ ادواردو آنیلی» اولین تیم متقاضی سرمایه در حوزه نوشت‌افزار بود که محصول خود را با عنوان دفترهای ماشینی معرفی کرد. این طرح عبارت است از مجموعه‌ای از شخصیت‌های طراحی شده بر مبنای خودروهای خاطره‌انگیز که قابلیت استفاده در تولید انواع نوشت‌افزار و نیز سایر اقلام بازارپردازی و محصولات جانبی را دارد. مرحله پیشرفت این طرح، نمونه اولیه است.
هدهدک
استارت‌آپ «هدهدک» دومین تیم متقاضی سرمایه در حوزه نوشت‌افزار بود که محصول خود را با عنوان «الفبارون» معرفی کرد. هدف از این طرح، بسته‌ای برای آموزش الفبای فارسی به کودکان پیش دبستانی و سال اول دبستان است و بدین منظور از بازی‌سازی استفاده شده است. مرحله پیشرفت، نمونه‌های اولیه است.
آرکافیدار انار
استارت‌آپ «آرکافیدار انار» سومین تیم متقاضی سرمایه در حوزه نوشت‌افزار بود که محصول خود را با عنوان «انار» معرفی کرد. شرکت آرکافیدار انار از شرکت‌های پیشرو در طراحی و تولید انواع کیف و کوله مدرسه در بین تولیدکنندگان ایرانی است. در این طرح، بر مبنای سابقه شرکت، دو شخصیت انار برای تولید محصولات اختصاصی طراحی شده‌اند که در تولید کیف و سایر اقلام بازارپردازی و محصولات جانبی قابل استفاده هستند. مرحله پیشرفت، نمونه‌های اولیه است.
طراحی سیمی
استارت‌آپ «طراحی سیمی» چهارمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه نوشت‌افزار بود که محصول خود را با عنوان «نوشت‌افزار اختصاصی شده» معرفی کرد. هدف از این طرح، معرفی مشاغل به کودکان از طریق طراحی و تولید اقلام نوشت‌افزار با طراحی و تصویرسازی اختصاصی بر مبنای عکس کودک است. زمینه محصولات اختصاصی‌سازی شده اکنون در سطح دنیا و ایران به عنوان یک روند روبه رشد شناخته شده است. مرحله پیشرفت، نمونه‌های اولیه است.
قندون
استارت‌آپ «قندون» پنجمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه نوشت‌افزار بود که محصول خود را با عنوان «دور دور» معرفی کرد. در این طرح، نوعی جدید از پازل با قابلیت‌های خاص طراحی شده و هدف آن آموزش مفاهیم ترافیکی به کودک از طریق بازی است. مرحله پیشرفت، نمونه اولیه است.
استودیو مورچه
استارت‌آپ «استودیو مورچه» ششمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه نوشت‌افزار بود که محصول خود را با عنوان محصولات مبتنی بر تصویرسازی‌های بومی ‌معرفی کرد. در این طرح، طراحی و تولید انواع نوشت‌افزار و محصولات جانبی با استفاده از تصویرسازی‌های اختصاصی اما جذاب برای کودکان بر اساس عناصر بومی ‌مدنظر بوده است. مرحله پیشرفت، نمونه اولیه است.
رز تحریر یزد
استارت‎آپ «رز تحریر یزد» هفتمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه نوشت‌افزار بود که در حوزه تولید انواع نوشت‌افزار با کیفیت بین‌المللی فعالیت می‌کند. ویژگی محصولات این استارت‌آپ‌، آشنایی و پرورش ذهنی کودکان و نوجوانان با فرهنگ غنی ایرانی، تقویت خلاقیت در کودکان و نوجوانان، تولید خوراک پالایش شده مناسب فرهنگ ایرانی، محافظت از سلامت و بهداشت مصرف کننده، تولید خوراک از بسته‌بندی محصولات و انطباق و تلفیق نوستالژی با فرهنگ و ادب پارسی مطابق با ذائقه این نسل است. مرحله پیشرفت، نمونه اولیه است.
 

ارسال ایمیل