ناشر منبع

null کدام استارت‌آپ‌ها در سی‌و‌دومین  رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» در حوزه آموزش حضور داشتند؟
09:30

کدام استارت‌آپ‌ها در سی‌و‌دومین  رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» در حوزه آموزش حضور داشتند؟

سی‌و‌دومین رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف بهم‌رسانی شتاب‌دهنده‌ها و هسته‌های فناور با حضور 6 استارت‌آپ در حوزه آموزش برگزار شد که طی آن این استارت‌آپ‌‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به شتاب‌دهنده‌های حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

رسانه آموزشی لیموناد
استارت‌آپ «رسانه آموزشی لیموناد» اولین تیم متقاضی سرمایه در حوزه آموزش بود که محصول خود را با عنوان آموزش آنلاین معرفی کرد. ویژگی این محصول عدم وجود قوانین انحصاری برای مدرسین، احترام به برند مدرسین، پلتفرم بهینه و شخصی، دسترسی به منبع جامعی از آموزش‌های باکیفیت با قیمت مناسب، فرایند ساده و سیستمی انتشار آموزش برای مدرس، کسب بالاترین درصد فروش برای مدرس و ایجاد یک درآمد روسوبی، سیستم مالی شفاف و پرداخت‌های مالی سریع و به‌موقع، دسترسی دائمی به دوره آموزشی شرکت کرده و همچنین دریافت آپدیت‌های دوره، دریافت پشتیبانی از مدرسین پس از شرکت در دوره و گارانتی بازگشت وجه در صورت عدم رضایت است. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ 950 میلیون تومان است.
آزتو
استارت‌آپ « آزتو» دومین تیم متقاضی سرمایه در حوزه آموزش بود که محصول خود را با عنوان آموزش آنلاین معرفی کرد. ویژگی این محصول یادگیری آنلاین و تعاملی است. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ یک میلیارد تومان است.
آموزش زبان تیکا
استارت‌آپ «آموزش زبان تیکا» سومین تیم متقاضی سرمایه در حوزه آموزش بود که محصول خود را با عنوان آموزش زبان دوم به فارسی زبانان معرفی کرد. ویژگی این محصول ارائه کلاس زبان در هر ساعت و در هر زمانی با توجه به ارائه 14 زبان و همراهی بیش از 400 استاد زبان است. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ سه میلیارد و 900 میلیون تومان است.
نوآوران دانش گستر ایروانی
استارت‌آپ «نوآوران دانش گستر ایروانی» چهارمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه آموزش بود که محصول خود را با عنوان تکنولوژی آموزشی معرفی کرد. ویژگی این محصول ارائه محتوای آموزشی مورد نیاز در بستر آنلاین مبتنی برگیمیفیکیشن و شبکه اجتماعی است. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ 10 میلیارد تومان است.
دیموندلب
استارت‌آپ «دیموندلب» پنجمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه آموزش بود که محصول خود را با عنوان اسپین‌آفی از شتابدهنده دیموند معرفی کرد. ارائه نقشه راه آموزش کارآفرینی و کسب و کار و ایجاد بستری برای ارتباط بی‌واسطه با برترین مشاوران و منتورهای ایران از ویژگی‌های این محصول استارت‌آپی است. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ یک میلیارد و 700 میلیون تومان است.
لینوم
استارت‌آپ «لینوم» ششمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه آموزش بود که محصول خود را با عنوان پلتفرم آموزشی میکرولرننیگ معرفی کرد. ویژگی این محصول آموزش در زمان کوتاه است. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ 6 میلیارد تومان است.

ارسال ایمیل