ناشر منبع

null کدام استارت‌آپ‌ها در اولین رویداد «پیوند» در حوزه کتاب و کودک حضور داشتند؟
15:03

کدام استارت‌آپ‌ها در اولین رویداد «پیوند» در حوزه کتاب و کودک حضور داشتند؟

رویداد «پیوند» با هدف بهم‌رسانی شتاب‌دهنده‌ها و هسته‌های فناور صبح امروز با حضور هشت استارت‌آپ در حوزه کتاب و کودک برگزار شد که طی آن این استارت‌آپ‌‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به شتاب‌دهنده‌های حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، استارت‌آپ «اسکیلاس» اولین تیم متقاضی در رویداد پیوند حوزه کتاب و کودک بود که محصول خود را با عنوان ساخت نرم‌افزار آموزش خواندن، درک مطلب و تفکر خلاق برای کودکان معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و ویژگی این محصول آموزش شخصی‌سازی شده، آموزش جذاب و بازی وارسازی شده، سیستم آموزشی پژوهشی محور بر اساس استاندارد بین‌المللی پرلز، سنجش مرحله به مرحله کودک و گزارش دهی است.
استارت‌آپ « کتابشاد» دومین تیم متقاضی در رویداد بود که محصول خود را با عنوان تسهیلگر آموزش کتاب محور کودکان، معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 500 میلیون تومان برای خرید تجهیزات، مواد مصرفی و دستمزد است. ویژگی منحصر به فرد این محصول پاسخ به نیازهای رفتاری والد و کودک از طریق کتاب است.
استارت‌آپ «سنت یار» سومین تیمی بود که محصول خود را با عنوان مهارت‌ورزی و خلاقیت در قالب بازی با زمینه هوش چندگانه گاردنر برای گروه سنی ۴ تا ۶ سال معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ در فاز اول حدود 800 میلیون تومان است. ویژگی این محصول همسویی طراحی آن با نظریه هوش چندگانه گاردنر است و اینکه همه طراحی‌ها، کار تیم استارت‌آپی بوده است. همچنین قیمت پک‌های تولیدی به نسبت بقیه مراکز ارزان‌تر است. هوش طبیعت‌گرا که امروزه کودکان از آن کمتر برخوردار است سرلوحه طراحی بازی‌ها قرار گرفته است.
استارت‌آپ «کتاب کار اسباب بازی» چهارمین تیم متقاضی در رویداد کتاب و کودک بود که محصول خود را با عنوان چاپ کتاب‌های اسباب بازی برای کودکان معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 400 میلیون تومان است. ویژگی این محصول ترویج کتابخوانی و بالا بردن قوه تخیل، تجسم و مهارت‌های فردی و گروهی است.
استارت‌آپ «روان زیپ» نیز پنجمین تیم متقاضی بود که محصول خود را با عنوان مواجهه کودکان با احساسات معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 500 میلیون تومان است. ویژگی این محصول شناخت کودک از تنوع احساسات، بیان و نامگذاری احساسات، آموزش و پیشگیری از مشکلات هیجانی – رفتاری کودکان است.
استارت‌آپ «آفرین» هم ششمین تیم متقاضی در رویداد بود که محصول خود را با عنوان گیمیفیکشن محتوای آموزشی معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 400 میلیون تومان است. ویژگی این محصول محتوای استاندارد، تولید انیمیشن برحسب سن عقلی کاربر و توانیاب ذهنی، تنظیم و تفکیک محتوای آموزشی برحسب سن عقلی کاربران است.
استارت‌آپ «مهتابک» هم هفتمین تیم متقاضی در رویداد پیوند حوزه کتاب و کودک بود که محصول خود را با عنوان  گجت داستان‌گویی معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 600 میلیون تومان است. ویژگی این محصول ایجاد علقه به کتابخوانی در کودکان، تلفیق خلاقیت و تکنولوژی با کتابخوانی و ارائه یک سرگرمی و یادگیری جذاب است.
استارت‌آپ «نمدبازی ایده گستر» نیز هشتمین تیم متقاضی در رویداد بود که محصول خود را با عنوان تولید خانه‌های نمدی بازی معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 100 میلیون تومان و ویژگی آن قابل شست‌وشو بودن، قابل لمس بودن، دریافت خدمات مشاوره‌ای رایگان در انتخاب محصول و قابلیت سفارشی‌سازی مناسب با نیاز و علایق خود است.


 

ارسال ایمیل