ناشر منبع

null کدام استارت‌آپ‌ها در روز دوم از رویداد استارت‌آپی آفرینه حضور داشتند؟
14:42

کدام استارت‌آپ‌ها در روز دوم از رویداد استارت‌آپی آفرینه حضور داشتند؟

دومین روز از رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف جذب سرمایه در حوزه خلاق با حضور 7 استارت‌آپ‌ «گریز»، «دیپیپر»، «شفامدتور»، «سحابی»، «ایلیا»، «بیلیموپ» و «ایساتیس» برگزار شد که طی آن این استارت‌آپ‌‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاران حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، استارت‌آپ «گریز» اولین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه خلاق بود که برای طراحی بازی‌های رومیزی و پلتفرم یکپارچه آنلاین آموزشی محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 1 میلیارد تومان در ازای 20 درصد از سهام بود. ویژگی منحصربفرد این محصول آموزش بر مبنای بازی، یادگیری فردی و گروهی، استفاده از مبانی علوم شناختی، ارزیابی بر مبنای بازی است.
استارت‌آپ «دیپیپر» دومین تیم متقاضی سرمایه در این رویداد بود که برای پلتفرم کاغذ دیجیتال محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 930 میلیون تومان بود. این محصول پنلی پویا و چابک با ساختار دراگ اند دراپ است که به واسطه آن کاتالوگ هوشمند دیجیتال خلق می‌شود.
استارت‌آپ «شفامدتور» سومین تیمی بود که برای خدمات گردشگری سلامت با هدف جذب بیمار خارجی محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 1 میلیارد تومان در ازای 15 درصد از سهام بود. ویژگی منحصربفرد این محصول درمان بیماری‌های خاص، هزینه پایین تشخیص درمان و اقامت، ارایه خدمات گردشگری و طبیعت درمانی است.
استارت‌آپ «سحابی» چهارمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه خلاق بود که برای بازار صنایع دستی محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 920 میلیون تومان بود. این محصول موجب افزایش وفاداری و رضایت مشتری، کاهش ریسک محصول، افزایش طراحی و تنوع محصول و افزایش رقابت‌پذیری می‌شود.
استارت‌آپ «ایساتیس» پنجمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه خلاق بود که برای پلتفرم واقعیت افزوده با کتاب محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 2 میلیارد تومان در ازای 35 درصد از سهام بود. ویژگی آن نیز تولید کتاب واقعیت افزوده و در آینده تولید کاتالوگ‌های صنعتی، پازل و بازی واقعیت افزوده را برای عرضه در بازار بین‌المللی است.
استارت‌آپ «ایلیا» ششمین تیم متقاضی سرمایه در این رویداد بود که برای ارائه دهنده خدمات طراحی با استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 1 میلیارد تومان در ازای 20 درصد از سهام بود. این محصول با نمایش دادن ساختمان در مقیاس واقعی و به صورت یکپارچه، امکان حرکت کارفرمایان درون فضاهای طراحی‌شده و درک آن را پدید آورده است.
استارت‌آپ «بیلیموپ» هفتمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه خلاق بود که برای تبلیغات هوشمند و ارزان در فضای مجازی محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 2 میلیارد تومان بود. کاربران این محصول با استفاده از بیلبوردها می‌توانند اطلاعات آماری دقیق و لحظه‌ای داشته باشند.
 

ارسال ایمیل