ناشر منبع

null کدام استارت‌آپ‌ها در رویداد استارت‌آپی آفرینه حضور داشتند؟
15:49

کدام استارت‌آپ‌ها در رویداد استارت‌آپی آفرینه حضور داشتند؟

رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف جذب سرمایه در حوزه خلاق با حضور پنج استارت‌آپ‌ «مستر لجستیک»، «مدتاک»، «چیستا آوید»، «پلنو» و «روبرد» برگزار شد که طی آن این استارت‌آپ‌‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاران حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، استارت‌آپ «مستر لجستیک» اولین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه خلاق بود که برای خدمات سلف سرویس حمل و نقل در بستر وب محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 800 میلیون تومان در ازای 8 درصد از سهام بود. این محصول با نوآوری در فرایند بازاریابی و ایجاد بازار جدید از طریق سرعت‌دهی و در دسترس بودن 24 ساعته، ارائه خدمات به طور سلف‌سرویس در بستر وب و حمل و نقل بین‌المللی به 2 شیوه(زمینی و دریایی) فعالیت می‌کند.
استارت‌آپ «مدتاک» دومین تیم متقاضی سرمایه در این رویداد بود که برای سامانه جامع و ابری برای مدیریت مراکز آموزشی محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 950 میلیون تومان بود. این سامانه با امکان ثبت برنامه کلاس، امکان پیش‌ثبت‌نام دانش‌آموزان و همچنین امکان صدور کارنامه میان ترم و پایان ترم، باعث تسهیل روند آموزش دانش‌آموزان شده است.
استارت‌آپ «چیستا آوید» نیز سومین تیمی بود که برای پلتفرم آموزش الکترونیک محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 600 میلیون تومان در ازای 20 درصد از سهام بود. ویژگی این استارت‌آپ افزایش‌ اثربخشی ‌در حوزه آموزش با ارائه محصولاتی نظیر کلاس مجازی، مدرسه و آموزشگاه مجازی و آزمون مجازی است.
استارت‌آپ «پلنو» چهارمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه خلاق بود که برای سرویس رزرواسیون آنلاین و نوبت‌دهی اینترنتی برای کسب‌وکار محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 2 میلیارد تومان در ازای 15 درصد از سهام بود. ویژگی این محصول عدم نیاز به سخت‌افزار و نرم‌افزار، راه‌اندازی سریع و آسان، سیستم پرداخت امن، قابل استفاده برای طیف وسیعی از کسب و کارها، تقویم پیشرفته و هوشمند است.
استارت‌آپ «روبرد» نیز پنجمین تیم متقاضی سرمایه در این رویداد بود که برای شبکه اجتماعی تجاری-آموزشی محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 500 میلیون تومان در ازای 10 درصد از سهام بود. ویژگی این محصول ارائه‌ خدمات زیرساختی مانند چند زبانه بودن و امکان استفاده بین‌المللی و شامل اپلیکیشن و وبسایت با قابلیت پلتفرم فروش محصولات است.

ارسال ایمیل