ناشر منبع

null کدام استارت‌آپ‌ها در رویداد استارت‌آپی فرآورده‌های دارویی 2 حضور داشتند؟
14:20

کدام استارت‌آپ‌ها در رویداد استارت‌آپی فرآورده‌های دارویی 2 حضور داشتند؟

رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف جذب سرمایه در حوزه فرآورده‌های دارویی 2 با حضور شش استارت‌آپ‌ «کپسول روتین»، «داروی لیور به»، «سورنا اکسیر»، «کرم ترمیم کننده بره موم»، «قرص گیاهی خمیر دندان» و «کپسول عصاره هسته انار» برگزار شد که طی آن این استارت‌آپ‌‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاران حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، استارت‌آپ «کپسول روتین» اولین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه فرآورده‌های دارویی 2 بود که برای درمان بیماری‌های مزمن و واریس محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 3.3 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول طبیعی بودن، پیشگیری کننده و مقرون به صرفه بودن است.
استارت‌آپ «داروی لیور به» دومین تیم متقاضی سرمایه بود که برای مکمل غذایی ویژه درمان استئاتوز و فیبروز کبدی محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ  3.3 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. این محصول حاوی آنتی اکسیدان برای حمایت از کبد، پشتیبانی از سم‌زدایی سالم و عملکرد طبیعی کبد است.
استارت‌آپ «سورنا اکسیر» سومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه فرآورده‌های دارویی 2  بود که برای اموژل ضد چروک و روشن کننده دور چشم محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 3.5 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول ضد چروک بودن و روشن کنندگی با استفاده از عصاره استاندارد شده شمبلیله است.
استارت‌آپ «کرم ترمیم کننده بره موم» چهارمین تیم متقاضی سرمایه در این رویداد بود که برای کرم درمان التهابات پوستی، جای زخم و چروک و افتادگی پوست محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ  ۹۰۰ میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول، طبیعی بودن، کاهش هزینه و استفاده از شهد زنبور عسل برای درمان است.
استارت‌آپ «قرص گیاهی خمیر دندان» پنجمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه فرآورده‌های دارویی 2 بود که برای سفیدکننده و پاک کننده دندان محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۵۰۰ میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول حمل آسان، تنوع، مستعد آلودگی کمتر به دلیل جامد بودن و صرفه جویی در مصرف است.
استارت‌آپ «کپسول عصاره هسته انار» ششمین تیم متقاضی سرمایه در این رویداد بود که برای تقویت سیستم ایمنی بدن محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ  ۷ میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول کاهش هزینه درمان، در دسترس بودن و عوارض کمتر، ضد التهاب و آنتی اکسیدانت و رادیکال‌های آزاد، استفاده در گروه وسیعی از بیماران و استفاده از مواد طبیعی برای فرآوری و ساخت است.
 

ارسال ایمیل