ناشر منبع

null کدام استارت‌آپ‌ها در رویداد استارت‌آپی سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند؟
07:45

کدام استارت‌آپ‌ها در رویداد استارت‌آپی سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند؟

رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف جذب سرمایه سرای نوآوری دانشگاه آزاد در حوزه آموزش با حضور هشت استارت‌آپ‌ «بوکلینو»، «آیشن»، «خانه دوم»، «تیک تاک»، «کوانتوم»، «لکسی»، «خط و خال» و «دکترآباد» برگزار شد که طی آن این استارت‌آپ‌‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاران حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، استارت‌آپ «آیشن» اولین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه سرای نوآوری دانشگاه آزاد در حوزه آموزش بود که برای مهارت‌افزایی مجازی دانش‌آموزان محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ  400 میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول بارگذاری محتوا، برگزاری کلاس آفلاین و آنلاین، سیستم رصد و گزارش‌گیری است.
استارت‌آپ «خانه دوم» دومین تیم متقاضی سرمایه بود که برای آموزش برنامه‌نویسی به کودکان محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ  300 میلیون تومان در برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول ایجاد بستری برای آموزش برنامه نویسی به کودکان از سنین پایین است.
استارت‌آپ «تیک تاک» سومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه سرای نوآوری دانشگاه آزاد در حوزه آموزش بود که برای برنامه‌ریزی درسی، محتوای آموزشی، آزمون‌های هماهنگ محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 390 میلیون تومان در ازای 20 درصد از سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول ارائه برنامه درسی روزانه، نمونه سوالات تستی به همراه پاسخ تشریحی، رقابت بین دانش‌آموزان برتر برای دریافت جایزه است.
استارت‌آپ «خط و خال» چهارمین تیم متقاضی سرمایه در این رویداد بود که برای آموزش کنکور محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ  300 میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول ارائه روش‌هایی مثل هوشمند سازی حل تمرین، تصویر و انیمیشن و جزوه‌سازی برای آسان‌سازی کنکور است.
استارت‌آپ «بوکلینو» پنجمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه سرای نوآوری دانشگاه آزاد در حوزه آموزش بود که برای نرم‌افزار آموزش آنلاین محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 400 میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول دسترسی سریع  به بانک سوالات، ویدئوهای آموزشی، امکان طراحی و شخصی سازی محتوا خروجی است.
استارت‌آپ «دکترآباد» ششمین تیم متقاضی سرمایه در این رویداد بود که برای ارائه خدمات آموزشی و پزشکی محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ  500 میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول اپلیکیشنی با داروخانه، کتابخانه، کلینیک و مرکز آموزش است.
استارت‌آپ «کوانتوم» هفتمین تیم بود که برای آموزش به کودکان محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ  300 میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول آموزش بر پایه بازی، فلش کارت و روایت داستانی است.
استارت‌آپ «لکسی» هشتمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه سرای نوآوری دانشگاه آزاد در حوزه آموزش بود که برای اپلیکیشن آموزش زبان محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ  300 میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول آموزش هوشمند الفبا به دانش‌آموزان  با کمک تکنولوژی واقعیت افزوده توسط معلمان است.
 

ارسال ایمیل