ناشر منبع

null کدام استارت‌آپ‌ها در یازدهمین رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی حضور داشتند؟
08:37

کدام استارت‌آپ‌ها در یازدهمین رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی حضور داشتند؟

رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی با حضور 6 استارت‌آپ شامل «دِنت آنلاین»، «اسپو»، «ایلیثیا»، «تبیان‌افزار»، «ماسک سورین» و «گامینو» برگزار شد که طی آن این استارت‌آپ‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاران حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، استارت‌آپ «دِنت آنلاین» اولین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی بود که برای پلتفرم آنلاین فروش تجهیزات تخصصی دندانپزشکی، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۵ میلیارد تومان در ازای ۴۰ درصد سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر یکی از ۳ شرکت پذیرفته شده در فراخوان اداره کل تجهیزات پزشکی برای دریافت مجوز شرکت پخش مجازی(امین) در زمینه توزیع آنلاین تجهیزات دندانپزشکی، یکی از ۵ شرکت تایید شده و منتخب اداره کل تجهیزات پزشکی برای توزیع اقلام سهمیه‌ای حفاظت در برابر کرونا به کلینیک‌های دندانپزشکی و توزیع کننده سطح یک کشوری است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول، مشاوره فروش تخصصی و فروش آنلاین تجهیزات تخصصی دندانپزشکی است.
استارت‌آپ «اسپو» دومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی بود که برای دستیار سلامت باروری مردان، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۱ میلیارد تومان در ازای ۲۵ درصد سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر تاییدیه مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ART علوم پزشکی اردبیل را دارد. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول، گجت ارزیابی ناباروری بدون نیاز به مراجعه به مرکز ناباروری، مشاوره پزشکی ناباروری، ارزیابی سریع، استفاده مجدد و مقرون به صرفه، رعایت امنیت روانی و ارائه محتوای علمی باروری است.
استارت‌آپ «ایلیثیا» سومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی بود که برای ارائه محصول و خدمات مراقبت‌ و کنترل جنین و مادر در دوران بارداری، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۸۵۰ میلیون تومان در ازای ۱۵ درصد سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در بین هفت تیم اول در میان ۵۴ تیم حاضر در رویداد کارآفرینی نظام پزشکی در سال ۹۹ قرار داشت و به عنوان تیم برگزیده دومین رویداد کارآفرینی فناوری‌های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در شهریور ۹۹ نیز شناخته شد. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول، بررسی ضربان قلب جنین و هشدار در مواقع احتمال بروز خطر، گِن هوشمند دارای قابلیت سنجش درصد اکسیژن خون مادر و اندازه‌گیری ضربان قلب مادر، کاهش نرخ مرده‌زایی، صرفه‌جویی در وقت و هزینه و استفاده آسان و قابل حمل بودن است.
استارت‌آپ «ماسک سورین» چهارمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی بود که برای طراحی و تولید ماسک‌های شفاف فیلتردار و سازگار با محیط زیست، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۱.۲ میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر نمونه اولیه را ساخته و در حال اخذ پروانه تاسیس از وزارت صمت و انجام تست آنتی فاگینگ است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول، تولید ماسک فیلتردار با قابلیت تعویض فیلترها، صرفه‌جویی در مصرف ماسک‌های یکبار مصرف و سازگاری با محیط زیست است.
استارت‌آپ «گامینو» پنجمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی بود که برای ارائه محصول توانبخشی برای کمک به حرکت کردن، ایستادن و درمان کودکان دارای اختلالات حرکتی در بازه سنی ۱ تا ۱۴ سال، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ ۱.۵ میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
 این استارت‌آپ در حال حاضر دارای ۲۵۷۷ دنبال کننده در اینستاگرام است و در کنگره‌های کاردرمانی سال‌های ۹۶ و ۹۷ نیز شرکت کرده است. این استارت‌آپ دارای ۳۰۰ محصول برای فروش است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول، کمک به حرکت کردن، ایستادن و درمان کودکان دارای اختلالات حرکتی، سهولت استفاده و رعایت ابعاد ارگونومی کودک و والد یا درمانگر و کمک به فعالیت و حضور کودکان در جامعه است.
استارت‌آپ «تبیان افزار» ششمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی بود که برای شکل‌دهی لوله‌ها و مفتول‌های فلزی در حوزه پزشکی و ساخت کانولاهای تخصصی با روش‌های نوین فناوری، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ یک میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر به این فناوری‌ها از طریق مطالعه و تحقیق اعضای تیم و مهندسی معکوس محصولات خارجی دست یافته و سابقه کاری اعضای تیم در این حوزه درخشان است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول، ساخت دستگاه‌ها و استخراج فرآیندهای مربوط به تولید کانولاهای تخصصی، جلوگیری از خروج ارز و صرفه جویی در هزینه‌ها است.
 

ارسال ایمیل